Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

Trekkertrek Kromme Rijnstreek

Trekkertrek Kromme Rijnstreek
Oostromsdijkje 3
3985 LC Werkhoven
Plan je route

De voorbereidingen voor vrijdag 2 augustus aanstaande zijn weer in volle gang!

Daar waar het weer zich vorig jaar niet van zijn beste kant liet zien, waardoor de organisatie genoodzaakt was het evenement te annuleren. Hopen zij dit jaar weer een prachtig evenement neer te zetten. Het terrein is vanaf 2 uur geopend voor publiek, en om kwart over 2 wordt de wedstrijd ingeluid door de antieke crossbrommer vereniging welke een aantal mooie demo rondjes laten zien met hun materieel.  Zij gaan een aantal rondes laten zien wat deze oude klassiekers nog in hun mars hebben. Om half 3 wordt er afgetrapt af met de fruitteelt klasse om gedurende de dag de zwaardere klasse aan bod te zien komen.

De oplettende kijker zal zien dat het niet simpelweg een kar naar het einde van de baan slepen betreft, maar een balans-act tussen sleepwagen en tractor waarbij veel meer komt kijken. Grip, de baan lezen en het juist pad kiezen zijn zeker zo belangrijk als veel vermogen. De sterkste is niet altijd de beste! Rond de klok van 7 uur zullen de eerst sportklassen op de baan verschijnen, machines waar vaak uren sleutelwerk en veel geld in gestoken is om het beste te presteren. Zeker de moeite waard!

We hopen de dag af te ronden met wat mooie finales en enkele demo runs met trucks uit het 8.25 supersportklassement. Voor de kinderen is er een speelweide met springkussen en allerlei speel gelegenheid. En zal er her en der op het terrein verschillende machines opgesteld staan welke ter bezichtiging gesteld zijn door sponsoren. Dus als het weer een beetje meewerkt belooft het een leuke dag te worden voor jong en oud!

Prijzen

• Entree tot en met 12 jaar: gratis