Gospel & Blues Night | O.a. Gospel and Soul Choir Elijah en Roel Spanjers

BuesInWijk bestaat dit jaar 15 jaar. Een vurige wens van de enthousiaste vrijwilligers die Blues in Wijk bij Duurstede op de kaart hebben gezet en zetten was om de Grote Kerk eens te betrekken in haar activiteiten. Omgekeerd bestaat bij de SCGK al lang de wens om - met behoud van kwaliteit - eens buiten haar eigen lijntjes te kleuren. De Gospel&BluesNight is op vrijdagavond 29 november daar de resultante van! Om 20:15 uur zal een swingend concert deze bijzondere samenwerking tussen de SCGK en het jubilerende BluesInwijk markeren. Ieder van ons gaat in haar genre voor 'Eredivisie-kwaliteit'. We zijn ervan overtuigd dat we dit door het laten optreden van o.a. het Gospel and Soul Choir Elijah en Roel Spanjers ook samen kunnen garanderen! Ook op afstand meebeleven of terugkijken van dit evenement kan: YouTube.

• Vrijdag 29 november 2024 20.15 - 12.00 uur